پخش زنده بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا + تماشای آنلاین افتتاح بزرگترین نیروگاه خورشیدی پشت بامی کشور در مجموعه موج های آبی مشهد + ویدیو یازدهمین تقابل نکونام با تراکتوری‌ها| درانتظار پنجاه و پنجمین بازی اولین تقابل اوسمار با مورایس| آمار‌ها به نفع مرد پرتغالی دفاع اوسمار از تعویض‌هایش مقابل آلومینیوم اراک یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد فرش مشهد میزبان لیگ بسکتبال جوانان کشور مبارزه کاراته‌کاران خراسان‌رضوی در آسیا تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و سپاهان در لیگ برتر | عیارسنجی اوسمار تاریخ و ساعت بازی تراکتور و استقلال در لیگ برتر | تراکتور برای پرسپولیس بازی می‌کند! جریمه ۲۰۰ میلیونی تراکتور بازرسی هم به مسئله انتخابات هیئت فوتبال خراسان رضوی ورود کرد؛ دست نگه دارید، غیرقانونی است! شکست استقلال مطهری را بیمه می کند حضور بیرو مقابل سپاهان قطعی شد نکونام باز هم علیه خطیر سپاهان آخرین شانس اوسمار برای سرمربی‌گری پرسپولیس؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی بارسلونا و والنسیا| حضور در اروپا قطعی شد تعویض کاپیتان های پرسپولیس مقابل سپاهان خروج بردیا سعادت از لیست تیم ملی والیبال اوسمار روی بیرانوند ریسک می‌کند؟
سرخط خبرها

مصدومیت اینیستا جدی است | غیبت ستاره سابق بارسلونا مقابل پرسپولیس؟

  • کد خبر: ۵۲۳۳۲
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
مصدومیت اینیستا جدی است | غیبت ستاره سابق بارسلونا مقابل پرسپولیس؟
به‌نظر می‌رسد مصدومیت ستاره اسپانیایی تیم ژاپنی ویسل کوبه جدی است و او شاید فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس را از دست بدهد.
به گزارش شهرآرانیوز، دومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد و طی آن، ویسل کوبه توانست پس از ۱۲۰ دقیقه بازی پرفشار و پر افت و خیز، در ضربات پنالتی از سد سامسونگ بگذرد و راهی مرحله نیمه نهایی شود.


در این بازی ویسل کوبه بدون ستاره نامدار خود پای به میدان گذاشت. آندرس اینیستا ستاره سال‌های نه چندان دور بارسلونا که در دیدار مقابل شانگ‌های SIPG مصدوم شد و از بازی بیرون رفت، نتوانست به بهبودی کامل برسد و بازی مقابل سامسونگ را از روی نیمکت تیمش دنبال کرد.


اما در این بازی ابتدا سامسونگ بود که به گل رسید. سانگ هیوک پارک ۲۲ ساله در دقیقه ۷ گل نخست بازی را وارد دروازه کرد و همگان را به برگزاری یک دیدار تماما کره‌ای در نیمه نهایی آسیا امیدوار کرد.
اما در دقیقه ۳۸ همه چیز برای سوون سامسونگ بهم ریخت. در صحنه‌ای که با غافلگیری خط دفاعی تیم کره‌ای همراه بود، بازیکن ویسل کوبه با گلر سوون سامسونگ تک به تک شد و مدافع کره ای‌ها مرتکب خطا شد.


ادهم محمد اردنی داور مسابقه، ابتدا به بازیکن دیگری کارت زرد نشان داد و یک ضربه پنالتی به سود نماینده ژاپن اعلام کرد. اما کمک داور ویدیویی از او درخواست بازبینی صحنه را کرد و داور پس از دیدن آن، کیم تائه هوان مدافع سوون سامسونگ را با کارت قرمز مستقیم از زمین مسابقه اخراج کرد و ضربه ایستگاهی را به جای پنالتی تشخیص داد.


پس از این اخراج، یاران اینیستا سوار بر بازی شدند و در دقیقه ۴۰ روی یک ضربه ایستگاهی که نصیبشان شود، توسط کیوگو فروهاشی گل تساوی را به ثمر رساندند.


اینیستا که تصویر مغموم او بر روی نیمکت مشخص بود، با اضطراب و نگرانی عملکرد هم تیمی هایش را نظاره می‌کرد. او پس از قهرمانی در اروپا و جام جهانی، تنها قهرمانی در قاره کهن را در کارنامه کم دارد و با ویسل کوبه سخت به دنبال آن است.

بازی ویسل و سامسونگ به وقت‌های اضافه کشیده شد. بالاخره در دقیقه ۱۱۳ بود که آتسوهیتو میورا دستور به ورود اینیستا به درون زمین گرفت. فوق ستاره فوتبال اسپانیا در ۷ دقیقه پایانی به میدان آمد و مشخص بود او تنها برای زدن ضربات پنالتی ماموریت پیدا کرده است.

آندرس اینیستا پس از زدن ضربه پنالتی لنگان لنگان به سمت بازیکنان هم تیمی حرکت کرد تا مشخص شود او مصدومیت دارد. سرمربی ویسل نیز تا دقیقه ۱۱۰ به ستاره تیمش میدان نداد تا آینده این بازیکن در ابهام باشد.


اعتماد تیمی ویسل کوبه به رهبری اینیستا به حدی بالا بود که آن‌ها پنالتی اول تیمشان را نیز به او سپردند. بازیکنی که با وجود مصدومیت پای به زمین مسابقه گذاشت تا ماموریت تیم ژاپنی را کامل کند. او به زیبایی پنالتی خودش را وارد دروازه کرد و بالاخره این ماراتن جذاب با از دست دادن پنالتی هفتم سامسونگ توسط جانگ، به سود ویسل کوبه به پایان رسید.

حالا ویسل کوبه که در لیگ ژاپن به هیچ عنوان عملکرد خوبی نداشت و با شگفتی هر چه تمام پای به دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گذشته، تنها یک پله تا حضور در فینال و جدال با پرسپولیس فاصله دارند.

شاید اینیستا قصد داشته باشد انتقام هم تیمی و هموطنش یعنی ژاوی را از پرسپولیس بگیرد. ژاوی که چه در زمان بازیکنی و چه به عنوان مربی بار‌ها به پرسپولیس باخته است، امیدوار است تا اینیستا ماموریت ناتمام اسپانیایی‌ها را تمام کند.

اینیستا که تا زمان دیدار با اولسان هیوندای به بهبودی کامل دست پیدا می‌کند، یک قدم تا دیدار با پرسپولیس پرانگیزه فاصله دارد. باید دید در صورت تحقق این رویا، پرسپولیس پس از ژاوی نیز مچ دیگر اسطوره بارسلونا و اسپانیا را می‌خواباند یا اتفاقات ورزشی به نحو دیگری رقم خواهد خورد؟
 
منبع: ورزش سه
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->